Úvod > Aplikace > Stravovací systém Aktion

Stravovací systém Aktion



Určen k řízení objednávání a výdeje stravy ve firemních jídelnách, administrativních provozech, školách a dalších stravovacích zařízeních. Zajišťuje vyúčtování stravy a ve spojení s měsíčním výkazem docházky umožňuje přehledně kontrolovat nároky na příspěvky stravy podle odpracované doby.

Pohodlné vytváření jídelníčků a automatické odesílání objednávek stravy dodavatelům. Objednávání přes webovou i mobilní aplikaci, případně terminál nebo kiosek.

Možnost nastavení nákladů, prodejních cen jídel a různých parametrů jednotlivých pokrmů (např. složení pokrmu, alergeny aj.).

Více informací o konkrétních zařízeních naleznete na produktových stránkách: www.aktion.cz 

Kontaktujte nás

Vyberte řešení:

* údaje označené hvězdičkou jsou povinné
  • Objednávkový i restaurační způsob stravování
  • Vedení finančních kont strávníků, přehledné měsíční vyúčtování, správa nároků na příspěvky
  • Pohodlné vytváření jídelníčků a automatické odesílání objednávek stravy dodavatelům
  • Možnost sestavení jídelníčku externím dodavatelem stravy přes webovou aplikaci
  • Vícejazyčné názvy pokrmů pro zahraniční strávníky
  • Pohodlné objednávání pokrmů přes terminál AXT, kiosek ELO, webovou a mobilní aplikaci
  • Přehled stavu osobního konta, výpočet příspěvků dle docházky
  • Burza jídel umožňuje nabídnout objednané jídlo ostatním strávníkům v případě, že byl překročen časový limit pro zrušení objednávky
  • Pokladní modul, který je součástí celého systému, umožňuje prodej doplňkového sortimentu, případně může řešit i prodej hlavního jídla (restaurační bezobjednávkový prodej)
  • Objednávací terminál AXT
  • Objednávací kiosek ELO s 15,6" dotykovým displejem
  • Objednávky pokrmů přes mobilní a webovou aplikaci
  • Výdejní terminál eSmartReader v provedení uchycení na stojan
  • Pokladní PC ELO s tiskárnou stvrzenek, zákaznickým displejem, snímačem otisků BioMini a snímačem ID karet