Stravovací systém Aktion
Určen k řízení objednávání a výdeje stravy ve firemních jídelnách, administrativních provozech, školách a dalších stravovacích zařízeních. Zajišťuje vyúčtování stravy a ve spojení s měsíčním výkazem docházky umožňuje přehledně kontrolovat nároky na příspěvky stravy podle odpracované doby.
Pohodlné vytváření jídelníčků a automatické odesílání objednávek stravy dodavatelům. Objednávání přes webovou i mobilní aplikaci, případně terminál nebo kiosek.
Možnost nastavení nákladů, prodejních cen jídel a různých parametrů jednotlivých pokrmů (např. složení pokrmu, alergeny aj.).
Více informací o konkrétních zařízeních naleznete na produktových stránkách: www.aktion.cz
- Objednávkový i restaurační způsob stravování
- Vedení finančních kont strávníků, přehledné měsíční vyúčtování, správa nároků na příspěvky
- Pohodlné vytváření jídelníčků a automatické odesílání objednávek stravy dodavatelům
- Možnost sestavení jídelníčku externím dodavatelem stravy přes webovou aplikaci
- Vícejazyčné názvy pokrmů pro zahraniční strávníky
- Pohodlné objednávání pokrmů přes terminál AXT, kiosek ELO, webovou a mobilní aplikaci
- Přehled stavu osobního konta, výpočet příspěvků dle docházky
- Burza jídel umožňuje nabídnout objednané jídlo ostatním strávníkům v případě, že byl překročen časový limit pro zrušení objednávky
- Pokladní modul, který je součástí celého systému, umožňuje prodej doplňkového sortimentu, případně může řešit i prodej hlavního jídla (restaurační bezobjednávkový prodej)
- Objednávací terminál AXT
- Objednávací kiosek ELO s 15,6" dotykovým displejem
- Objednávky pokrmů přes mobilní a webovou aplikaci
- Výdejní terminál eSmartReader v provedení uchycení na stojan
- Pokladní PC ELO s tiskárnou stvrzenek, zákaznickým displejem, snímačem otisků BioMini a snímačem ID karet