Podpora
Na této stránce můžete nahlásit Váš požadavek na servis, uživatelskou nebo jinou systémovou podporu. Vaše žádost bude zaregistrována a podle charakteru postoupena k vyřízení. Požadavky týkající se SW Aktion a Astris (helpdesk) jsou průběžně řešeny pracovníky podpory. Ostatní požadavky vyžadující např. servisní zásah na místě, jsou postoupeny k řešení servisnímu oddělení, které Vás bude informovat o dalším postupu. V případě potřeby doplnění žádosti se s Vámi pracovník podpory spojí. Doba pro řešení požadavků je dána Vaším typem servisní smlouvy.
POŽADAVEK >Odeslání požadavku pro neregistrované uživatele pomocí kontaktního formuláře. |
Programy služeb servisu a podpory jsou poskytovány ve čtyřech úrovních. Podle charakteru Vašeho systému a požadavku na rychlost řešení lze vybrat program, který Vám bude optimálně vyhovovat. V případě, že v jednom objektu využíváte více systémů (zabezpečení, docházka, kamery, apod.), lze programy služeb servisu a podpory aplikovat na jednotlivé systémy podle důležitosti. Programy jsou platné od 3/2014. Pro zákazníky, kteří mají uzavřené servisní smlouvy před tímto datem, zůstávají v platnosti původní smluvní podmínky.
Máte-li zájem o aktualizaci stávajícího programu servisní podpory podle nových podmínek, odešlete Vaši žádost prostřednictvím formuláře. Obchodní oddělení Vás bude kontaktovat s návrhem smlouvy.
Parametr/Program | DNES | ZÍTRA | TÝDEN | ZÁRUKA | |
---|---|---|---|---|---|
Servisní a systémová podpora | placená | placená | zdarma | zdarma | cena dle rozsahu systému |
Garance zahájení řešení | DNES | ZÍTRA | TÝDEN | TÝDEN | v ceně servisní podpory |
Čas technika na cestě zdarma | ano | ano | ne | ne | v ceně servisní podpory |
Doprava na revizi / prohlídku zdarma | ano | ano | ne | ne | v ceně servisní podpory |
Expresservis | ano | ano | ne | ne | v ceně servisní podpory |
Expresoprava | ne(+) | ne(+) | ne | ne | (+) lze přikoupit |
Technická podpora zdarma | ano | ano | ano | ano | služba je poskytována automaticky v ceně aktualizace nebo prohlídky |
Aktualizace SW | ano | ano | ano | ano | cena dle rozsahu systému |
Prohlídka | ano | ano | ano | ne | cena dle rozsahu systému |
Revize | ano | ano | ano | ne | cena dle rozsahu systému |
Placená - placená služba (měsíčně, ročně, individuálně), výše podle ceníku a rozsahu systému a služeb
Garance zahájení řešení - je to doba, do kdy bude zahájeno řešení požadavku servisu nebo podpory
- DNES - v den nahlášení při splnění podmínky, že bylo nahlášeno do 12 hodin (platí 24/7)
- ZÍTRA - další pracovní den v pracovní době při splnění podmínky, že bylo nahlášeno v pracovní době
- TÝDEN - do 7 kalendářních dnů v pracovní době při splnění podmínky, že bylo nahlášeno v pracovní době
- ZÁRUKA – program je poskytován automaticky při nákupu nového systému po dobu trvání záruky, nebo v případě zakoupené služby Aktualizace SW (u SW Aktion, ASTRIS)
Pokud zákazník nemá některou z uvedených garancí, řešení požadavku bude zahájeno dle momentálních kapacit a vytíženosti technického oddělení.
Technická podpora zdarma - jedná se o pomoc při řešení standardních požadavků zákazníka formou vzdálené správy, hotline nebo helpdesk dle podmínek Servisní a Systémové podpory. Zdarma je poskytována pouze v pracovní době dodavatele, mimo ní je za úhradu i pro zákazníky s Garancí zahájení řešení 24/7. Je součástí všech programů nebo je poskytována jakou součást samotné Aktualizace SW.
Čas technika na cestě zdarma - čas druhého a dalšího technika strávený na cestě do místa řešení požadavku
Doprava na Revizi/Prohlídku zdarma - doprava na revize a prohlídky se neúčtuje
Expresservis - pro havarijní stav zařízení, kdy jsou kroky k odstranění závady zahájeny prioritně, nejdéle do 6 hodin od nahlášení. Za okamžik nahlášení se bere telefonické spojení s pracovníkem technické podpory (Hotline).
Expresoprava - odstranění závady nebo uvedení zařízení do náhradního provozu je provedeno do 7 dnů od zahájení opravy, a to formou výměny dílu nebo zapůjčením ekvivalentního zařízení. Pro havarijní stav je termín uvedení do provozu 48 hodin. Tato forma se použije v případě, kdy by oprava zařízení trvala déle, než jsou uvedené termíny.
Aktualizace SW - poskytování nových verzí programového vybavení Aktion, Astris (případně jiného SW dle specifikace)
Prohlídka - pravidelná prohlídka a funkční zkouška systému dle příslušných norem a předpisů
Revize - pravidelná elektrická revize systému dle příslušných norem a předpisů
Servis systémů zabezpečujeme pomocí vlastního servisního oddělení s působností po celé ČR a Slovensku. Pravidelný servis, údržba a technická podpora umožňují provozovat zařízení bez nutnosti oprav, které mohou být v budoucnu technicky i cenově velmi náročné. Pravidelná kontrola a údržba systémů je předpokladem dlouhodobé funkčnosti, Rovněž je přímo vyžadována předpisy a normami.
V případě pojistné události je podmínkou pro poskytnutí pojistného plnění dodržování nařízení ČSN při provozu zařízení. Dle ČSN 33 2000-1, 33 2000-6 a 33 1500 je základním požadavkem povinnost dodavatele dodat při předání díla výchozí revizní zprávu a povinnost uživatele (provozovatele) při provozování tohoto zařízení zajišťovat dle ČSN pravidelné revize a kontroly zařízení.
Pravidelné revize zařízení:
Provozovaná elektrická zařízení musí být pravidelně revidována nejpozději ve lhůtách stanovených v ČSN 33 1500 a ČSN pro jednotlivá zařízení. Lhůty pravidelných revizí se stanovují dle druhu prostředí, umístění el. zařízení a druhu objektu. Pravidelná revize prováděná našimi techniky na základě servisní smlouvy obsahuje:
- Měření provozních veličin silnoproudých částí systému
- Měření izolačního odporu
- Kontrola napájecí části a krytí
- Vyhotovení zprávy o provedení revize
Pravidelné prohlídky zařízení
Prohlídka je zaměřena na provádění funkčních zkoušek zařízení. Cílem prohlídky je zkouška systému jako celku a údržba vybraných komponentů systému (extrémně namáhané části, baterie, mechanické komponenty, apod.). Prohlídka na základě servisní smlouvy obsahuje - podle typu a rozsahu systému:
Přístupový a docházkový systém |
|
Kamerový systém |
|
Elektrická požární signalizace |
|
Elektrická zabezpečovací signalizace |
|
Další důležité informace
Dle ČSN 33 2000-1, 33 2000-6 a 33 1500 musí být každé elektrické zařízení během výstavby nebo po dokončení, před tím, než ho uživatel uvede do provozu, prohlédnuto a vyzkoušeno v rámci výchozí revize. Účelem je ověření splnění bezpečnostních požadavků výše uvedených norem a norem souvisejících, příp. doporučení k učinění takových opatření, aby nedošlo k ohrožení osob, majetku a instalovaných komponentů. Provedení výchozí revize musí být písemně doloženo revizní zprávou, příp. doklady v souladu s požadavky stanovenými zvláštními předpisy (osvědčení o jakosti a kompletnosti, homologace, prohlášení o shodě). Z hlediska řešení, provozu a údržby zařízení systému požární signalizace je nutné dále řídit se ustanoveními norem ČSN EN 54-1, ČSN EN 54-2, ČSN EN 54-4, ČSN EN 54-11 (ČSN 34 2710), které stanovují požadavky, zkušební metody a kritéria provedení pro ústředny systémů EPS instalované v budovách, a dále vyhláškou Ministerstva vnitra 246/2001 Sb. o provádění zkoušek činnosti zařízení EPS při provozu. Aby byla trvale zaručena správná funkce bezpečnostních systémů (EZS KVS), je dle ČSN CLC/TS 50131-7 odpovědností uživatele (provozovatele) zajištění pravidelné údržby systému (funkčních zkoušek a servisních úkonů) a v případě potřeby opravy. Mezi uživatelem (provozovatelem) a příslušnou organizací má být po skončení montáže dohodnut způsob zajištění údržby (funkčních zkoušek a servisu) a oprav.